Матеріали виставки педагогічних ідей та передового педагогічного досвіду вчителів Дашковецького НВК
______________2017_____________
Здоров'язбережувальні технології у початкових класах
В запропонованому посібнику розкриваються теоретичні основи
використання здоров’язбережувальних технологій, а також їх практичне
застосування в роботі класного керівника. Методичний посібник містить
практичні вправи, уроки, заходи. Посібник адресовано вчителям початкових класів,
педагогам-організаторам, вихователям групи продовженого дня..
___________________________
Компетентністно-зорієнтовані уроки з природознавства з теми: « Материки та океани »
Данний посібник адресований вчителям початкових класів.
Складається із двох розділів. Перший розділ розкриває поняття та сутність компетентності. Другий вміщує розробки компетентністно-зорієнтованих уроків з природознавства з теми: « Материки та океани »
___________________________
Даний посібник адресовано вчителям математики. В ньому наявний матеріал нестандартних завдань, які поліпшують якість знань, розвивають пізнавальну діяльність та творчу ініціативу учнів. Використання таких завдань сприятиме вихованню в учнів інтересу до вивчення математики, розвитку інтелектуальних здібностей та відкриттю творчого потенціалу школярів
______________2016_____________
ПІСЕННЕ АУДІЮВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
Нетяга Олена Вікторівна
Пропоную до вашої уваги методичний посібник для навчання аудіювання на матеріалах популярних англомовних пісень. У ньому наявний матеріал про теоретичні передумови, де виокреслені функції, цілі, завдання та механізм успішного навчання аудіювання. В окремому розділі презентую комплекс вправ для навчання аудіювання за типом і характером відповідної реакції учнів, де більш етально приділяю увагу роботі з піснями. Посібник містить додаток з аудіозаписами пісень. Рекомендується вчителям англійської мови
___________________________
Національно-патріотичне виховання на уроках в початкових класах
У посібнику розкрито актуальну проблему національно-патріотичного виховання учнів початкових класів. Висвітлено основні напрямки патріотичного виховання, найрізноманітніші форми, активні методи вховання патріотичних почуттів підростаючого покоління, що базуються на українських народних традиціях, надбаннях національної та світової культури.
Крім методичних матеріалів, в посібнику пропонується перелік тем та актуальних питань для обговорення з учнями, класними керівниками та батьківською громадськістю.
Пропоновані матеріали допоможуть незвично, легко та цікаво підготуватися до проведення уроків літературного читання, природознавства, української мови; провести виховні заходи. Налагодити співпрацю школи, сім’ї та громадськості.
Посібник адресовано вчителям початкових класів, педагогам-організаторам та батькам.
Рекомендовано для використання у навчально-виховному процесі рішенням ради районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації.
___________________________
Матеріали посібника відповідають чинній програмі «Всесвітньої історії. Історія України для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладі» (новий Державний стандартнтів), враховані сучасні державні вимоги до змісту і рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи. Пропоноване видання містить сучасні дидактичні матеріали: історичні диктанти, схеми, порівняльні таблиці, фрагменти історичних документів, завдання з картами, тести, творчі завдання тощо. Мета посібника — допомогти вчителю урізноманітнити структуру заняття і методи роботи, підвищити інтерес учнів до вивчення предмета, допомогти сформувати передбачені навчальною програмою ключові та предметні компетентності. Посібник розрахований на вчителів історії загальноосвітніх шкіл, керівників методичних об’єднань, учнів, студентів. ______________2015_____________
Формування здоров'язберегіючої компетенції при вивченні біології.
Пропоную до вашої уваги методичний посібник з питань формування здоров’язберігаючої компетенції школярів в процесі вивчення біології. В ньому наявний матеріал теоретичного обґрунтування даної теми, розробки уроків, розробки позакласних заходів та дидактичний матеріал.
Рекомендується вчителям біології, керівникам шкіл.
___________________________
Життя дитини в ігровій діяльності на групі продовженого дня.
Методичний посібник, який розроблений на допомогу вихователям груп продовженого дня, містить теоретичні знання про ігрову діяльність з вихованцями групи продовженого дня. Подано цікаві рольові, дидактичні, спортивні, рухливі ігри та розробки захоплюючих подорожей на свіжому повітрі.
Зібрані матеріали стануть у пригоді вчителям початкових класів, вихователям ГПД, батькам та вихователям дошкільних навчальних закладів. Для практичного використання вихователів ГПД. Налагодження співпраці між вчителями та вихователями груп продовженого дня.
___________________________
Використання комп'ютерних технологій у навчальному процесі фізичного виховання
Степанюк М. П.
Пропоную до вашої уваги методичний комплект з питань «Використання комп'ютерних технологій у навчальному процесі фізичного виховання» в загальноосвітньому навчальному закладі. У ньому наявний матеріал теоретичного обґрунтування даної теми, управлінські рішення з організації роботи із застосуванням комп’ютерних технологій у навчальному процесі із фізичної культури.
Рекомендується керівникам навчальних закладів, заступникам директорів, вчителям фізичної культури.
___________________________
У світі права УРОКИ-ТРЕНІНГИ
Методичний посібник структурно складається із двох основних частин: теоретичної та практичної. У першій розкрито завдання, методологію, структуру уроків-тренінгів; надані основні положення щодо проведення тренінгів, алгоритм підготовки до них, а також характеристику основних методів та вправ, які доцільно використовувати під час тренінгових занять.
У другій частині посібника пропонуються орієнтовні розробки уроків-тренінгів з правознавства для учнів 9 класу. Усі теми уроків та матеріали до них підібрано відповідно до чинної програми МОН України та підручника – Сутковий В.Л., Філіпенко Т.М. Правознавство (практичний курс): підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Генеза, 2009.
Методичний посібник підготовлений на допомогу учителям загальноосвітніх навчальних закладів.
______________2014_____________
Цей методичний посібник містить теоретичні знання про формування навичок стійкого (сталого) стилю життя. Посібник поділяється на три розділи. Перший розділ починається із викладу теоретичних положень, що характеризують цей напрям в освіті. Другий розділ характеризує особливості курсу, а також побудований на основі педагогічних підходів. У третьому розділі детально описана методика викладання уроків для сталого розвитку.
Матеріал посібника допоможе вчителям початкових класів, які викладають курс за вибором «Моя щаслива планета. Уроки для стійкого розвитку», а також вихователям ГПД та батькам.
______________2013_____________
Методичний комплект складається з двох частин. У першій частині посібника подано плани – конспекти уроків з курсу «Основи християнської етики» для 5 класу. Матеріали методичного комплекту висвітлюють 26 найважливіших тем. Посібник побудовано у вигляді розгорнутих конспектів з урахуванням вимог новітніх педагогічних, інноваційних технологій. Кожен урок містить тести, практичні завдання, ігри, ілюстрований матеріал, які сприяють засвоєнню, закріпленню вивченого, допомагають знайти відповіді на питання сенсу життя. Друга частина укомплектована мультимедійним супроводом до кожного уроку.
Посібник адресований вчителям християнської етики та батькам.
___________________________
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ.
Мальована Лариса Володимирівна
Пропоную до вашої уваги методичний комплект, в якому висвітлені аспекти діяльності шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів. У ньому наявний теоретичний матеріал про шкільне методичне об єднання та матеріали з досвіду роботи з питання «Формування свідомого ставлення до здорового способу життя на уроках гуманітарного спрямування»
Рекомендується вчителям-словесникам, головам шкільних методичних об’єднань.
___________________________
Робимо урок цікавим(кросворди, ребуси, загадки).
Посібник містить дидактичні матеріали (кросворди, ребуси, загадки) з історії України для учнів 7 класу, які можна використовувати для мотивації навчальної діяльності, закріплення знань, набутих на уроках історії України, самостійної перевірки учнями власного рівня засвоєння теми. Усі матеріали дібрано відповідно до чинної програми МОН України та підручника Свідерський Ю.Ю. Історія України: підручник для 7 кл. – К.: Грамота, 2007.
Посібник розрахований на учнів, вчителів, студентів і всіх, хто цікавиться історією.
_____________2009______________
Посібник містить матеріал з української літератури,
укомплектований у вигляді літературних диктантів.
Рекомендується вчителям – філологам.
___________________________
Початкові класи. Свято в країні добра.
___________________________
Виховання екологічної культури в молодших школярів.
До вашої уваги методичний посібник, який розроблений на допомогу вихователям груп продовженого дня, де подано розробки занять в цікавій ігровій формі за напрямком екологічного виховання. У роботі використані казки та оповідання про природу В.О. Сухомлинського.
«Без казки, без гри, уявлень дитина не може жити» - писав В.Сухомлинський. Тому заняття у посібнику розроблені у формі цікавої гри.
___________________________